Konverze snů a vizí na PENÍZE


Warning: Undefined array key "use_custom_image" in /www/doc/www.jirimazur.cz/www/wp-content/plugins/custom-about-author/display-about-author-block.php on line 134

Warning: Undefined variable $button in /www/doc/www.jirimazur.cz/www/wp-content/plugins/wp-fb-like/wp-fb-like.php on line 35

Co máme dělat, abychom byli úspěšní?

 

Před chvílí mi došel krátký email bez podpisu s jednou otázkou:

Co mám dělat, abych byl úspěšný?

Odpověděl jsem stručně:

MYSLET 🙂

 

Měl jsem snad na krátkou a jednoduchou otázku anonymního pisatele odepsat dlouhý návod, jak na to? Proč vlasně návod, když je jasná jedna zásadní záležitost? A to je skutečnost, že

 

To znamená, jak myslíte, tak se máte. To, jak žijete dnes, je výsledkem toho, jak jste mysleli v minulosti. Jak budete dnes a zítra přemýšlet, tak se budete mít kdykoliv v budoucnosti. Jasno všem?

Na druhé straně pouze si něco myslet, může znamenat hovno vědět, jak říkával můj děda (omlouvám se za drsnější sdělení, ale měl prostě pravdu). Jde o to, jakým způsobem přemýšlíme o takových věcech, jako jsou peníze, svoboda, seberealizace a kterým směrem svou mysl zaměřujeme. Neboť kam zaměřujeme svoji pozornost, tam to roste. Že už jste to někde slyšeli? A kam tedy zaměřujete pozornost vy?

Těší mě, že dnes zaměřily další desítky lidí pozornost k tomu, aby získali můj nový eBook 7 rad pro cesty ke svobodě. Tento eBook jsem mimo jiné napsal i proto, že cesty ke SVOBODĚ jsou pro mě důvodem, proč jsem podnikatel a investor.

Dal jsem do té publikace více, než jsem plánoval a tato možnost jí momentálně získat, je pouze do dnešního večera zde.

Otevřel jsem zde téma finanční svobody a nezávislosti i důvody, proč je dobré pomýšlet na to, dostat se mezi horní 1 % procento bohatých, nebo alespoň hodně nahoru v Pyramidě Bohatství. Přidal jsem 3 zásadní poznání, proč jsou lidé úspěšní a proč je 1 až 8 % populace schopno udělat pro svou svobodu podstatně více než zbývajících 92 %.

Na závěr jsem přidal 7 rad pro cesty ke svobodě tak, jak jsem je sám poznal na své cestě + 7 doporučení, co můžete udělat. Přemýšlím, jestli tazatel, kterého zmiňuji v úvodu udělal AKCI, jakou udělalo dalších více než 500 lidí, nebo to byl jen zoufalý dotaz do éteru. Co myslíte vy?

 

Dnes večer se o tom jistě budu bavit i s Pavlem Hrdličkou a Pavlem Říhou, kteří své akce ke svobodě udělali. Tuto akci si jistě nenecháte ujít:

cervena_sipka_mail.pngcervena_sipka_mail.pngcervena_sipka_mail.png Jak mi webové stránky dokázaly změnit životní styl

Uvidíme dnes večer. A ještě si přečtete, co je to

 

Konverze snů a vizí na PENÍZE.

Asi jste o tom nikdy neslyšeli. Co to je „konverze snů, vizí a myšlenek na peníze“??? Nakonec i já sám o tom píšu poprvé. Tato myšlenka, poznání, mě napadla, když jsem se díval na videa zdarma, která ke svému programu Conversion Academy publikoval můj kamarád Pavel Hrdlička.

Myšlenka internetového marketingu je prostá. Získat prostřednictvím webu databázi návštěvníků a zájemců, proměnit tyto návštěvníky v klienty (konverze) a poté si je udržet pro opakované nákupy jako fanoušky svého podnikání.

Slovo konverze znamená převod čehokoliv do změněného stavu. Převod do jiného kódu, módu nebo formátu. Konverzi na jiné náboženství. Konverze měny, peněz. Konverze jako změna. Na internetu potom konverze znamená změnu návštěvníka webové stránky nebo internetového obchodu v platícího zákazníka. Konverzní poměr je potom výsledná statistická veličina.

Geniální na myšlence Conversion Academy je, že používá termíny pro konverze nikoliv pouze v souvislosti s klasickými eShopy a elektronickými obchody či službami. Jde zde skutečně o to získat zákazníka, klienta a věrného fanouška nikoliv prostředky klasické reklamy, ale formou sdělení a formou komunikace pro jakékoliv podnikání.

Na internetovém marketingu je skvělé, že na jedné straně umožňuje poměrně přesné cílení, na druhé straně můžeme využít prostor bez hranic. Internetový marketing není vhodný pouze pro eShopy a infoprodukty. Ale má skvělé účinky i pro klasické podnikání.

 

Získávat, udržovat a konvertovat zájemce a návštěvníky v platící klienty můžete téměř v jakémkoliv podnikání. Stavební nebo výrobní firmy. Distribuce a prodej všeho druhu. Služby, hotely, restaurace, zábavní podniky, servisy… Finanční poradci, marketéři, zprostředkovatelé, experti. Kdo dnes nepotřebuje zákazníky?

 

Jak jsem realizoval konverzi v klasickém podnikání před 20 lety?

 

Představil jsem si nejdříve svůj trh a své zákazníky. Nechal jsem vyrobit prospekty a propagační materiály, nebo zadal inzerci. Stovky tisíc korun jsem dával do účasti na výstavách a veletrzích. Stovky tisíc korun šly na náklady na tzv. obchodní zástupce, jejich mzdy, odvody, auta, telefony a zázemí.

Tak jsme se dostali ke svým zákazníkům. Na začátku byl sen nebo nějaká vize. Vize o tom, že existuje trh, zákazníci a nějaká možnost, jak jim být prospěšný tak, aby mi zaplatili za službu nebo zboží. Vyrobit službu, zboží, dodávku a celé to zprocesovat do obchodu, logistiky a finalizovat v akci a peníze. Konverze vizí a myšlenek na peníze byla díky složitému procesu docela náročná časově i finančně.

Ale dodávkou služby nebo zboží to nekončilo. Díky dobře udělaným analýzám podle Paretova pravidla 80/20 bylo jasné, že musíme marketingové i osobní úsilí věnovat 20 % klientům, kteří nám dělali 80 % prodeje a zisků. Jednalo se o opakované obchody a věrnostní a motivační programy.

Pokud v té době ještě moc nefungoval internet, muselo se vše oběhat, nebo vykomunikovat písemně či přes telefon. Při desítkách nebo stovkách klientů to byl docela náročný proces.

 

Jen v oborech stavebnictví, energetiky a mezinárodního obchodu jsme nějakou tu miliardu korun otočili a prožili jsme náročná, ale skvělá učňovská léta v podnikání. Procestoval jsem kus světa, postavil si krásný dům a jezdil jsem ve skvělých autech. A zažil jsem spoustu věcí, které byly, jsou a budou pro více než 90 % populace, zcela nedostupné. Jejich výčet by jistě vydal na zajímavou knihu. Třeba se k tomu někdy dostanu.

Takže slovo konverze je báječné. Jde o podstatu podnikání. O věcech nestačí pouze snít a přemýšlet. Nestačí předkládat smělé vize a plány. Je třeba udělat akci a konvertovat je v reálné procesy a peníze. Naučit se používat principy Pravidla 80/20 nebo lépe 90/10, pochopit, jak to funguje na pravé straně cash-flow kvadrantu, přidat vědomě pákové efekty (leverages) a konvertovat tato poznání na peníze.

Chcete-li v Pyramidě bohatství do vyšších pater, toto je cesta. Takto to udělali všichni, kdo jsou dnes na vrcholku a užívají si nejen bohatství, ale zejména svobody a nezávislosti.

Mám zde samozřejmě na mysli všechny ty šikovné podnikatele a investory, kteří se na vrchol vyškrábali téměř z nuly z garáže a své sny vystavěli na zelené louce. Konvertovali své vize ve fungující systémy pro cash-flow a svobodu. Dědice, členy zámožných rodin a pofiderní zbohatlíky do toho procesu nepleťme.

Máte sny, vize a myšlenky? Chcete dělat to, co vás baví, a chcete, aby vám z toho do života plynuly peníze? Potom je prostě musíte zkonvertovat :-).

Každý byznys potřebuje tvůrce, příznivce, zákazníky, klienty, fanoušky, podporovatele, doporučovače.. Každý sen, vize nebo myšlenka si může najít svůj trh a jeho potenciál.

Na internetu můžete všechny tyto skupiny lidí získat levně, relativně snadno a zejména velmi efektivně a účinně. Nikdy to nebylo jednodušší. V minulosti toto vše bylo nákladné a časově i organizačně náročné. Dnes je to jiné.

Kdokoliv podniká, může své vize a myšlenky umístit ve vhodné formě na internet (webové stránky, blog, prodejní stránky, eshopy, sociální sítě, videa…).

Kdokoliv podniká, může potom zveřejňovat své rady, zkušenosti, nabídku a může se svými zájemci, fanoušky a zákazníky komunikovat velmi levně a efektivně. Přes diskuzní fóra na blogu, chatovací platformu, Skype, Facebook. Formou webinářů přes Hangout, nebo formou videí a videopřednášek a návodů. Můžete přidat svoje PDF, eBooky nebo návody v jakékoliv formě. Čím více lidem dáte, tím více půjdou za vaším byznysem.

Dnešní doba nemusí být o tom, shánět klienty, zákazníky a zájemce po všech čertech, ale někdy stačí sdílet a publikovat to, co umím a co by lidi mohlo zajímat. Nebo zkušenosti ze svého fyzického byznysu. Můžete ze svých zkušeností vybrat to nejzajímavější a napsat eBook nebo udělat infoprodukt. Vaše zkušenosti a řešení může zajímat mnoho lidí. Tento eBook si objednalo více než 500 lidí…

Zájemce a příznivce je třeba jen na tom internetu najít, oslovit a poté konvertovat do těch správných komunikačních či produktových šuplíčků.

Překvapuje mě, kolik podnikatelů a živnostníků pobekává nad tím, že se jim nedaří, že nemají zákazníky a přitom realizují předpotopní metody komunikace a marketingu.

 

Co dalšího obsahuje můj eBook 7 rad pro cesty ke svobodě?

 

To zjistíte, až si jej přečete. Zamyslete se nad tím, kde momentálně jste a kam se chcete dostat. Máte zde návod. Zamyslete se nad tím, jak ve vašem životě fungují principy a situace, které zde popisuji.

V eBooku máte i pár stručných návodů, jak jsem já osobně využil při konverzi mých snů, vizí a myšlenek na peníze některé principy, které zde popisuji.

Zamyslete se nad tím, dokud k vám plynou vaše příjmy, které vytvářejí podmínky pro vaši osobní svobodu a nezávislost a zda můžete udělat něco pro změnu.

 

Tou nejúžasnější změnou v mém podnikání

bylo praktické používání pojmů konverze a konverzní poměr na internetu. To dalo konverzím mých snů, vizí a myšlenek na peníze a osobní svobodu úplně jiný rozměr.

 

cervena_sipka_mail.png

O tom bude Conversion Academy a dnešní webinář Pavla Hrdličky a jeho hostů včetně mé maličkosti.

 

A pro ty z vás, kteří se na cestu tentokrát vydají se mnou, mám malou prémii, kterou jsem pracovně nazval ONLINE CESTY KE SVOBODĚ Jirky Mazura a můžete se na ni podívat zde.

 

To je vše dnes! Může se zdát, že jsem si dneska nad článkem máknul. Ale nebylo to zas až tak náročné, protože hlavní část textu jsem zde přemístil ze svého eBooku 7 rad pro cesty ke svobodě :-).

Přeji všem hezký den!

Jirka Mazur

Je specialistou na podnikání s využitím internetu a obchodování na burze. Své know-how, vzdělávací akce a názory zvěřejnuje na svých webech, viz. Projekty. Více o Jirkovi najdete tady.

Můžete mi aktuálně napsat na jiri@wintraders.com nebo kontaktovat spolupracovníky ZDE.

Připojte se mezi příznivce chytrého podnikání na Facebooku!

Facebook Twitter YouTube 

Příspěvek byl publikován v rubrice Chytré Návody a jeho autorem je Jirka. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

3 komentáře u „Konverze snů a vizí na PENÍZE

  1. Dobry den,

    zaregistroval som sa u vas, ale nic som nedostal. Je to v duchu hesla:
    Nikto ti nemoze dat to, co ja ti mozem slubit?

    Vela stastia a tesim sa na dalsie sluby. 😀
    Mozno budem mat v buducnsoti stastie (na Vianoce) a dostanem to, co ste slubili….

    • Pokud jste se registroval,jistě bylo odesláno 🙂 U mně se sliby plní, i kdyby to měl poštovní holub přepravit… Zařídíme 🙂

  2. Ahoj Jirko, dávám se dohromady, sleduji tvé dílo s rostoucím zájmem. Je to velkolepé a nevydržím se nepřidat. Ale taky bych poprosil o dodatečné poslání 7 rad na cestě ke svobodě. Pavlovy videa jsem viděl i registroval (hned 2x). Díky a hodně zdraví.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *